Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Mardrömmar

Har haft en hemsk natt. Har haft mardrömmar. Inte såna här påhittade utan dom är tagna ur verkligheten. Suck! Trodde att jag verkligen kommit förbi det. Är ju typ 100 år sen. Men är nog det att det varken vart polissak av det eller att jag bearbetat. Ut ska skiten tydligen iaf. Inga många jag har berättat det för, och jag sitter i valet och kvalet och funderar på om jag ska skriva nåt här. Men bloggen är ju för MIN skull, så jag ska ju kunna skriva om vad som helst, eller hur?

Då kör vi.
Minns inte exakt när det var, men var i 7.an eller 8:an och man hade upptäckt det där roliga med alkohol. För att göra en lång historia kort så hade jag fest hemma iaf. Och vart lite för full så jag la mig på min säng för att sova. Var ordentligt full! Visade sig då att 3 killar hade utnyttjat det där medans jag låg där. Har bara tyvärr korta minnesbilder av det. Visade sig även att folk satt och tittade på. Nu när jag sitter och skriver det så blir jag så upprörd. Blir annorlunda när man ser det i skrift. Anmälde dom inte, för jag har bara enligt rykten hört vilka dom är och nu är det alldeles för sent.
Undrar om dom ens minns det? Jag gör då det.........

Kenneth Segerlund

Herregud !!!!! vilka jävla svin gör en sån sak ??? jag förstår till 100% om du har svårt att prata om det. Kram. Kenneth.

Skriv en kommentar