Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Äntligen

Igår gorde jag nåt som jag borde gjort för längesen, men antar att tiden inte var mogen. Har en lunta papper hemma som är ifrån en utredning när jag vart tvångsomhändertagen när jag var liten. Har första haft den hemma i många år, sen har den fått ligga i ett  skåp hos psykologen.
Vid förra besöket hos henne så kände jag att det var dags att ta hem den igen.
Luntan har legat på köksbänken och jag har funderat på vad jag skulle göra med den? Igår slog det mig, den ska BRÄNNAS. Så sent igår kväll så tog jag min lunta, gick ut till grillplatsen på gården och tände på. Var enklare sagt än gjort. Var fan så segt papper =(  Men med lite våld och tändvätska så brann skiten upp.

En härligt känsla infann sig i kroppen efteråt och jag har sovit så bra i natt (inte gjort det på länge) Så att gå ut och bränna skiten och säga hej då till det förflutna var nog en bra idé. Undrar om grannarna tycker samma? Dom funderade nog på vad jag gjorde där ute igår =)






Färdig!

Kenneth Segerlund

Ja glöm det förflutna vännen det som var ledsamt och tråkigt, och se framtiden ann med glädje och hopp. Kram. Kenneth.

Patrik J

U go girl ;)

Skriv en kommentar