Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Kalasdagen

Idag ska vi fara och fira vännen V, hon har öppet hus. Ser fram emot det. Både att se henne och att få lite gott fika =)

När vi sen kommer hem så ska jag fortsätta med projekt klädkammare. Började igår och det kommer att bli så bra. Har rensat massor, men kommer att rensas ännu mer. Hatar  att ha en massa saker i onödan. Var lite skönt efter man separerat och inte hade så mycket saker. Frågan är ju då hur man kan ha samlat på sig så mycket skit på några år????????

Just nu står det två fulla sopsäckar med kläder och div som snart ska få se soprummet. Hoppas att det blir minst en säck till.

Nej nu ska jag ta och göra mig klar för kalas, tjing.

Ska försöka få med lite bilder från kalaset i nästa inlägg

Peace out.........

garnbollen

Visst är det en härlig känsla att få rensa?

Jag älskar den känslan när det blir mindre saker runt om kring mig,bodde jag själv så skulle jag inte ha alls allt det som finns hemma hos mig,skulle rensa bort mycket,men inte mina garner ;)

Du lämnar inte in sakerna/kläder på myrorna el liknande? Kram å ha en bra dag ,vi måste ju ses snart,var evigheter sen!

Skriv en kommentar