Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Ingen rubrik, kom inte på nåt

Idag har jag äntligen fått tummen ur och varit på prommis, och skönt var det. Samma imorgon, för det hinner man. Tar ju inte så lång stund och så blir man så pigg oxå.
Umgåtts lite med vännen Anne-lee idag, var kul. Tyvärr så träffas vi inte så ofta. Man har ju så mycket med familj och allt annat så det blir lätt så.

Imorgn ska det städas lokal och städas hemma, sen äntligen helg. Kommer att ha huset fullt med barn i helgen så det blir kul. Man brukar ha fullt upp även om barnen är stora. Gubbens bror kom hem från Spanien idag, ska nog ta oss dit nåt i helgen för att höra hur dom har haft det. Från 30 graders värme och hem till denna kyla. Fy!

Kommer att börja min nya skola på måndag, känns både spännande och lite pirrigt. Men är övertygad om att jag tagit rätt beslut. Blir kortare dagar, inga resor (nästan), och så har jag nära till barn och kommande barnbarn.

Man kanske skulle lura med nån kompis på bio i helgen, nån som är sugen?

Peace =)

garnbollen

Hallojsan,,

Men vad är det för skola du ska börja på istan?

Ut å promenera,,ta en sväng runt mig på en varm kaffe,,å sen vidare..Ha det gott!

Skriv en kommentar