Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Gott och blandat

Dålig uppdatering, igen. Skämmes tamef*n =)

Julen har varit rätt ok. Mått bättre än andra år, så det blir bara bättre och bättre. Hade alla våran barn, plus att svågerns familj var här. Tydligen hade jag varit väldigt snäll i år för en massa klappar fick jag.

Kamera, tofflor, halsband, klocka och massor av fler saker. Älskar ju att få paket så jag var nog ivrigare än barnen.

Annars så har vi bara myst och haft det bra, varit så kul att haft barnen samlade. Är tyvärr inte så ofta det händer.
Igår hände tyvärr nåt tråkigt. Barnens pappa hade en olycka med timmerbilen och ligger nu på lassa. Han verkar inte ha brutit nåt men har väldigt ont. Krya på dig Ante.

Idag har jag varit med vännen V på stan, behövde handla in en halterneck bh till min nyårsblåsa. Kommer att bli snygg som tusan ;-)

Nu ska tanten ta och hoppa i ett bad, kramiz alla.

PS. Emelie om du läser, din julklapp kom idag =)

EMELIE

JAAAAA

HAPPYFACE

Skriv en kommentar