Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Onsdag

Idag har jag gjort lite av varje. Fast med haft huvudvärk hela dagen, det suger kan jag säga. Var på stan med vännen Kenneth. Var på banken (tiggde en spargris), ville ha en rosa med det fanns inte. Fick en röd fin istället. Kan ju vara bra att ha om man får över några pengar att stoppa i den *skrattar hysteriskt*

Var på Ur & Penn och lämnade in klockan, IGEN. Nu är det tredje gången. Lät som dom skulle byta ut den, annars jäv***.
Var och tittade på nya tågstationen *wow*, händer ju inte så mycket i den här stan så det var speciellt - NOT. Är nog min huvudvärk som gör mig förvirrad.......eller nåt....eller så är jag bara född sån. =)

Kvällen har tillbringats hemma....baconpannkaka till middag.....sittandes i soffan....surfandes.....

Lika bra av avsluta här för ikväll....vart inte mycket ordning på det här inlägget...

Over and Out

Skriv en kommentar