Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Attjo attjo prosit

Äntligen börjar förkylningen bli bättre, men frågan är ju om man blir så pass pigg att man kan springa vårruset. Kan jag inte springa så får jag gå =)

Annars har det inte hänt så mycket i veckan. Gubben varit på kurs och jag har snytit mig.

I helgen jobbar gubben helgen för första gången sen han började för 1,5 år sen. Dock bara 4 timmar så man hinner knappt sakna honom. =)

Helgen blir nog lugn hemma annars...mys med familjen och barnen. Hoppas på bra väder så vi kan hitta på nåt ute. Brukar vara trevligt att gå ner till sjön och grilla och göra pinnbröd =)

Hoppas jag får träffa Oskar snart, var längesen mormor fick pussa på honom.

Var och lämnade in förlovnings och vigsel ringarna för att slå ut dom. Inte billigt. 295:- per styck =(
Ska till veckan och köpa present till syrrans gubbe som fyller 30 ( ja se ungdomen)

Kram alla

Skriv en kommentar