Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

10 Maj

Dagen började ganska tidigt, tidigt för mig som är sjuksriven iaf. Vart hämtad hemma strax efter nio och sen for vi vidare till Nus. Åsa skulle till doktorn och jag skulle passa hennes dotter. Passa och passa, hon är så pass stor att man bara kollar så hon inte försvinner =)
Efter det så for vi vidare ner på stan och åt lunch. Vi åt på salladsbaren, och gott som attans var det. Kaffet däremot smakade RÖV.

Sen skulle Åsa handla lite åt dottern, så det vart några butiker och några påsar med kläder. Jag bara tittade på =)
Ansträngde mig verkligen för att hitta nåt på rean men lyckades ej. Lika bra det, har allt jag behöver.

Sen åkter vi vidare ut mot skokanonen och barnens hus. Gick in på Café Victoria för att köpa lite fika. Hittade till slut en mazarin som jag ville ha och en kopp kaffe. Skulle bara gå på 39:-, tyvärr tog dom inte kort om man handlade för under 50 kr. Hittade en dyrare variant på fika men landade ändå bara på 49:-
Vart ORDENTLIGT tjutrig när jag ändå inte fick betala med kortet så jag vägrade köpa nåt alls.
En krona, var det nåt att bråka om???? Kanske jag som var grinig?? Har bestämt mig för att sluta röka så jag har inte rökt, då brukar ju humöret inte vara det bästa.


Vera

Det var verkligen fördjävligt dåligt av Café Viktoria! Tror jag ska bojkotta dem nu!! =(

Skriv en kommentar