Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Less

Är så otroligt less, less på mig själv! Är nästan beredd på att ge upp, men varför. Har haft mycket motgångar i mitt liv och tagit mig igenom dom. Är bara att kämpa vidare och se framåt. Men just nu känns det svårt. Vet att det här med skola aldrig har varit nåt för mig, men ville verkligen ge det en chans. Men som det ser ut nu så är jag tvungen att fortsätta med skolan tills jag hittar nåt jobb. Och hittar man nåt sånt i dessa tider??? Är så mycket jag vill, men får ju aldrig till det. VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ MIG??????
Vill vara som alla andra, men är nog bara att inse att jag är inte frisk och kommer aldrig att bli frisk. Eller tillåter jag inte mig själv att bli frisk??
Hur gör ni andra för att klara allt, bara undrar.
Kram

Vera

Funderade på det där med att "vara som alla andra"... Hur är alla andra? Så många som mår mycket bättre men också så många som mår mycket sämre... Vilka ska man vara som? ;-)

Skriv en kommentar