Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Tankat

Underbar dag idag, solen skiner och det är så varmt ute. Har suttit ute några timmar idag och bara myst och läst bok. Känt lugnet =)
Ville inte bränna mig (trots solskydd), så jag gick in. Har 4 avsnitt kvar av säsongen L Word som jag tittar på. Har nu snart sett 2 av dom fyra, så det blir att ordna fler =)
Ska sen ta och hoppa i duschen och fräscha till mig lite. Ska iväg och handla och ordna allt inför lunchen imorgon. Ska bli så trevligt.
Gubben har fyllt en melon med sprit. Han har tydligen hört att det ska vara så gott så han ville testa. Tror jag luktar lite lätt på den kanske ;-)
Fick en badboll med posten idag, inte alla dagar man får det. Haha. Får ge bort den till nåt barn som använder den, jag brukar inte leka med dom så mycket. Är kanske för att man är en liten badboll själv *asg*
Idag är en BRA dag, UNDERBART =)
Ut i solen nu alla och tanka lite ......sol alltså......
Kram
Underbar dag idag, solen skiner och det är så varmt ute. Har suttit ute några timmar idag och bara myst och läst bok. Känt lugnet =)
Ville inte bränna mig (trots solskydd), så jag gick in. Har 4 avsnitt kvar av säsongen L Word som jag tittar på. Har nu snart sett 2 av dom fyra, så det blir att ordna fler =)
Ska sen ta och hoppa i duschen och fräscha till mig lite. Ska iväg och handla och ordna allt inför lunchen imorgon. Ska bli så trevligt.
Gubben har fyllt en melon med sprit. Han har tydligen hört att det ska vara så gott så han ville testa. Tror jag luktar lite lätt på den kanske ;-)
Fick en badboll med posten idag, inte alla dagar man får det. Haha. Får ge bort den till nåt barn som använder den, jag brukar inte leka med dom så mycket. Är kanske för att man är en liten badboll själv *asg*
Idag är en BRA dag, UNDERBART =)
Ut i solen nu alla och tanka lite ......sol alltså......
Kram

Anonym

Duktig du är som läser böcker. Själv tittar jag bara på tv. :D

Skriv en kommentar