Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Mysdag med vännen V

Vart en riktig mysdag med vännen V idag. Möttes nere på stan och började starkt på Stadium. V shoppade lite kläder och ett vätskebälte, super. Ett sånt måste jag bara skaffa, verkar helt suveränt. Sen gick på hemköp och köpte lunch, actimel =)
Gick in på station och köpte lite kaffe och fick en filt. Placerade oss i parken utanför. Gud vad vi mös, helt underbart. Fast vännen V slutade nog mysa när fåret från Comviq reklamen kom. Haha, eller hur V?
Gick sen vidare till Mias lustgård för att kolla soffa, och jag vart naturligtvis kär i alla. Tyvärr köpte jag ingen.
Vid den här tiden så började mina fötter göra MYCKET ont. Men tänkte att det går nog över. Optimist är man!
Gick vidare till möbelaffären som ligger bredvid E4:an (minns aldrig vad affären heter) och där var det bara VARMT och DYRT. Tog av mig skorna och tassade försiktigt in på MIckes jobb för att kolla om dom hade plåster, hade dom inte. Tog några pappersbitar och la i skon, flög iväg efter några meter, typisch.
Var inte så sugen på att cykla hem men vad gör man?
Vid östra gymnasiet så ringde jag vännen K och kollade om han hade plåster, stog inte ut längre. När jag kom fram till honom så både tvättade han och la om såren. Tack K =)
Cyklade vidare till ica, sen hem för att laga middag och nu sitter jag och surfar i soffan och vilar mina stackars fötter.
Här kommer lite bilder från idag:
Här myser jag i solen
Gott kaffe var det oxå.
Fåret från Comviq reklamen, trevlig prick men vännen V gillade honom inte.
Over and out, ska kolla vidare på vänner.
Kramiz

Vera

Ja visst hade vi det mysigt! Ända tills jag lockade fram fårskallen (!!). Tur man är gammal nog att ha roligt istället för att skämmas! Tack för en fin dag gumman! =)

Vera

Och du förresten, vilken fin bild jag tog! =) På dig alltså! fniss

Kenneth Segerlund

Vilken sötprick till småkusin man har, hoppas fossingarna höll ihop ända hem. kram.

Skriv en kommentar