Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

2010-07-19

Hej alla
Har inte haft så mycket energi att skriva nåt här i bloggen. Dagarna under gubbens semester har tillbringats i solen och vid grillen =)
Nu har gubben börjat jobba igen så nu är ordningen iordningställd. Idag var goa Oskar förbi, kan inte få nog av honom. Han är ju så go så man bara vill äta upp honom. Och han verkar vara världens gladaste och harmoniska barn. Lite svårt att tro eftersom Angelica var mer vild än tam när hon var liten. Inte för att hon var elak på nåt sätt, men hon var väldigt levnadsglad (om man säger så)
Imorgon ska jag ha Tupperware party, kommer att bli skoj. Har aldrig ägt nåt från dom och har aldrig varit på nåt party tidigare, så det blir spännande.
Nu ska jag ta och kurera min onda nacke och mitt onda huvud. Hade tänkt lägg ut lite bilder, men har dom i telefonen och jag sitter vid fel dator. Fan nu hade jag lite otur igen (när jag tänkte) Har ju minneskort på luren så det är ju bara att tömma i den här datorn (dumma jag)
Kram
Hej alla
Har inte haft så mycket energi att skriva nåt här i bloggen. Dagarna under gubbens semester har tillbringats i solen och vid grillen =)
Nu har gubben börjat jobba igen så nu är ordningen iordningställd. Idag var goa Oskar förbi, kan inte få nog av honom. Han är ju så go så man bara vill äta upp honom. Och han verkar vara världens gladaste och harmoniska barn. Lite svårt att tro eftersom Angelica var mer vild än tam när hon var liten. Inte för att hon var elak på nåt sätt, men hon var väldigt levnadsglad (om man säger så)
Imorgon ska jag ha Tupperware party, kommer att bli skoj. Har aldrig ägt nåt från dom och har aldrig varit på nåt party tidigare, så det blir spännande.
Nu ska jag ta och kurera min onda nacke och mitt onda huvud. Hade tänkt lägg ut lite bilder, men har dom i telefonen och jag sitter vid fel dator. Fan nu hade jag lite otur igen (när jag tänkte) Har ju minneskort på luren så det är ju bara att tömma i den här datorn (dumma jag)
Kram

Skriv en kommentar