Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Suck

Fy vad less jag är på min mage, vill bara ge bort den. Men är nog ingen som vill ha den. Hann inte på apoteket innan dom stängde heller, så jag hann inte hämta ut min medecin. Har nån gammal hemma så jag får väl ta och prova den tills jag hämtat ut imorgon.

Gubben är just nu och städar lokalen. Jag sitter i soffan i morgonrock och orkar inte röra mig. Jävla skit.
Hoppas det blir bättre. Är säkert en reaktion på allt som hänt senaste tiden. Stress med skolan och allt.
Börjar ju den nya på måndag, så då ska jag fan i mig vara frisk. Går dit ändå, så det så.

Nu ska jag se om det finns nåt att snällt att stoppa i magen innan Let´s dance börjar igen. Sen ska jag lägga mig och dö en smula i sängen.

Kramiz

Skriv en kommentar