Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Helgen som varit

Helgen har varit helt ok. Igår bjöd jag in mig till syster för att äta hennes helt underbara crepes. Mums. Kan inte få nog av dom. Tack syster för den goda maten och det trevliga sällskapet =)

Till veckan blir det till att ladda upp inför skolstarten. Nu blir det att köra hårt den här terminen. Bara för min skull jag gör det =)

Emelie kommer tillbaka till sverige i natt, men stannar kvar´i H-sund för dom kommer så sent. Gissar att hon vill hem fort imorgon för att kolla sin försenade julklapp som kom med posten medans hon var borta.

Träningen ska jag ta tag i oxå, måste. Bara det att tummen sitter fast såååå hårt. Hör gärna av er om ni vill göra mig sällskap.....

Ska nu återgå till att leta den försvunna tv-tidningen. Har hittat omslaget så resten av tidningen borde inte vara allt för långt borta. Misstänker starkt att det är Lurven som läst den, men han vägrar säga vart den är.....

tjing

Skriv en kommentar