Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

2010-01-13

Inte helt oväntat så glömde jag kameran hemma när jag for på kalas, totalt dement är man. Men trevligt hade vi, och väldigt gott fika fick vi.

I måndags började skolan, var riktigt skönt att få tillbaka vardagen. Idag var jag tyvärr hemma för att magf*n bråkade, men ska iväg imorgon. Ska köpa lite shots och så, så jag kan ta hand om magen. Har resten av massagen imorgon och jag vill verkligen vara med på den. Så det är bara att kämpa på. Får bli nåt snällt för magen till middag oxå.

Ska ut och handla lite när gubben kommer hem, lite som fattas här hemma. Sen blir det att göra klart och plugga lite. Har ett mindre prov på fredag och sen har jag masdodontprovet i psykologi på måndag. Vet vad jag har att göra i helgen =)

Kram alla

Vera

Ja jag tycker egentligen inte att det är så svårt val men det beror ju på vad de säger, de som du kontaktade... Blir det för besvärligt i Ex 1 så slutar det nog med att blir pannkaka av allt, och det tjänar ju ingen på, allra minst du! KRAM

Skriv en kommentar