Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Dag 1 - Om mig

Om mig - var inte det lättaste ämnet men jag försöker.

Jag är nyss fyllda 39 år. Är gift med min man och tillsammans har vi 6 barn, tre katter och en massa dammråttor =)
Just nu bor vi i en relativt stor trea på Mariehem här i Umeå.
Är nog en rätt glad och positiv människa, men har min nerperioder oxå. Har börjat lära mig när dom är, och det är när jag har min PMS. Kvinnans lott här i livet, suck.

Gillar: Komedier, umgås med vänner, skratta, skor, kläder, KAFFE. Tjejer, killar, presenter. Och massa massa mer.

Ogillar: Oärliga människor, spindlar, ormar är inte heller så mysiga. Ogillar kraftigt att kräkas, hatar korv och bajslukt.

Det var lite om mig. Var otroligt svårt att komma på nåt, men blir nog lättare för varje fråga och varje dag =)

puss

Skriv en kommentar