Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Lovar att bättra mig

Har varit ooootroligt dålig på att kommentera mina kommentarer. Lovar att bli bättre på det =)

Marina - Biggest loser spelet är ett träningsspel. Antingen använder man wii kontrollerna eller wii boarden. Är olika övningar som man gör, och man gör dom mot sig själv. Är jättekul och jag lovar att det tar. Du får gärna komma och prova nångång =)

____________________________________________________________________________________


Annars så har jag varit ute och prommat idag, och prommat. Först var jag på banken och ordnade med fullmakten till föreningen. Sen våldgästade jag Mickes ex en stund. Kaffe och trevligt sällskap =)

Efter det prommade jag vidare till Emelies skola och samtal, gick bra =)

Prommade sen vidare på coop och strosade runt tills gubben slutade. Träffade Cissi på HM, trevligt att se dig.

Till middag vart det pizza. Man behövde inte laga maten och man slapp diska. Tack för det pizzerian.

Försöker nu få tag på vännen A för att kolla hur dom planerat för imorgon.....

Kram

Vera

Kommentarer lämnas vid ork och lust, inget att be om ursäkt för... Och när jag blivit något mindre i omfång ska jag komma och testa den där Biggest Loser-spelet, kanske får lov att inhandla konsollen! =)

Skriv en kommentar