Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Kommentarer

Fått min första konstiga kommentar här på bloggen. Den lilla fegisen vågade inte stå för vem det är, men men.
Vill ni kolla så finns den under "anusblekninginlägget"

Idag har inte hänt mycket alls. Har PMS och har inte kommit mig ur sängen. Fryser som en hund plus att humöret inte är på topp. Är mer nere än arg, men det arga kommer om några dagar.
Har ni pms? Hur gör ni?

Gubben har farit och handlat och jag hoppas att han har en liten godisbit med sig hem =)

Inte mycket att se på tv, så jag slog på Anna Anka.

Kram

Marina

Kan du inte länka till "anusbleknings inlägget" man ids ju som inte söka på varenda månad vad du skrivit....

Vera

Duuuu... jag hoppas att du SLOG på Anna Anka! *fniss

Skriv en kommentar