Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Helgen

Fredag : Började dagen med att fara på Svea festivalen med vänner Vera. Var riktigt trevligt. Var massa olika montrar, allt från swedbank till massag. Ganska brett utbud alltså. Träffade vännen Anna-karin som jobbade in en av montrarna. Efter att ha gått runt och tittat, tävlat och fått massa gratis saker så tog vi lunch. Vart en dagens på subway, en tonfisk. Där satt vi och mös, surrade och fyllde i resten av tävlingarna vi ville vara med. Öppnade mitt fina paket som jag fick av mina gamla klasskompisar från Vindeln, en jättefin vas *glad*

När jag vart trött och less så tog jag bussen ut till syrran på västerslätt. Medans jag stog och väntade så kom det en galen tant, LOVAR ATT HON VAR GALEN. Hon skrek genom hela vasaplan och slog folk med en liten kylväska. Kan säga att folket skingrades ganska fort =)
Ringde polisen, dom skulle komma och kolla upp vad det var för fel. Hann inte stanna kvar för att kolla.

Hos syster vart det öl, ölkorv och karaoke. Var hemma strax före tolv, trött och slut.

Lördag: Hände inte många knop. Vi åt massa god mat, mös och såg på tv.


Söndag: Idag har vi varit rätt effektiva. Skottat fram grillplatsen på gården, var MYCKET snö. Lär nog inte kunna lyfta armarna imorgon. Sen har vi pysslat hemma och så gjorde gubben sååå god middag. Så nu sitter jag här med uppsvullen mage och mår gott.

Ja det var min helg, vad har du gjort?

Samara

Jag såg din kommentar hos Underbara Clara om receptet på brödet,och jag vill bara tala om att om man kollar i inlägget där hon skriver att hon bakar,och så för man muspekaren över ordet morotsbröd, så är det en länk till ett tidigare recept på det :)



Tur jag inte var på vasaplan när den galna tanten kom då, folk är så konstiga ibland, man vet ju inte riktigt vad man ska göra, fly, ringa polisen, eller blogga, hihi.

Skriv en kommentar