Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Tagit bort lösen

Har nu beslutat att ta bort lösenordet, bara strulade.
Sen jag skrev sist har massor hänt. Bland annat så har skolan börjat och jag trivs sååå bra, att jag inte tagit det här steget tidigare. Är iofs bland dom äldsta i klassen men det tycker jag inte gör så mycket, är ju ung i sinnet *asg*

Idag har vi gjort lite av varje. Tog en ordentlig sovmorgon, sen åkte vi iväg på stan med E. Var en del hon behövde köpa. Fick mig en liten för tidig födelsedagspresent oxå :

Visst var dom snygga =)
Man kan aldrig få för mycket skor, bara för lite utrymme för dom. Haha

Äldsta dottern var på UL i veckan så nu har man fått se den lill*, vet var det är för kön men har som tänkte behålla det för mig själv.
Nu ska jag hjälpa gubben med middagen och se till att jag har med allt till skolan imorgon.

På återseénde

Malin

Skitsnygga!!! :)

Skriv en kommentar