Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Jada jada

Sitter och planerar för dom sista julklapparna, lika svårt varje år. Man vill försöka få till nåt personligt, inte för dyrt och nåt dom förhoppningsvis tycker om. Att man sen är sjuk och har gröt i hjärnan gör inte saken bättre.

Ikväll har vi inte gjort många knop. Börjar kännas i min nacke och i mitt huvud att jag legat för mycket. Ont som f*n. Drömde inatt att S skulle bjuda mig på en resa till New York men vågade inte flyga. Var inte första resan hon bjöd mig på som jag hoppat av. Hoppas jag vågar flyga med i nästa dröm =)

Gubben har lagt sig och jag sitter uppe och surfar lite, och ser Leno. Har för ont för att lägga mig.

Hoppas att vi blir friska snart så att barnen kan komma hit, saknar dom massor. *längtar*

Sov gott alla, utom ni som inte sover då ;)

 

Kramiz

Anette

Vilken söt banner du gjort - blev jättefint!

Jobbigt att vara sjuk. Hos oss är fortfarande halva familjen liggandes hemma...

Krya på er båda två!

Susanne

Skoj att jag får vara med i din dröm...Å KLART som korvspad att du ska med i nästa dröm, å nångång KANSKE in verkligheten oxo:):):)



Krya på er!!

garnbollen

Hoppas ni blivit friskare

Tips på julklappar finns på min blogg ;)

Skriv en kommentar