Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Ord överflödiga



Så har jag känt mig idag. Jobbigt. Har inte svårt för att vara glad, arg och vissa andra känslor. Men just att gråta och vara ledsen är nåt som är väldigt svårt för mig. Har alltid varit det. Ligger nog massa bakom det oxå, men orkar inte gå in på det nu.

Har inga som helst problem med vänner som ringer och är ledsna, känns mest bara kul (missförstå mig rätt) att dom vill ha stöd av mig. Måste lära mig att kunna göra det själv. Var ett bra tag sen jag var hos min KBT, är nog dags att beställa ny tid. Har haft så mycket med skolan och allt runtomkring så jag har inte prioriterat det. Varför prioriterar man inte att må bra? Är nog nåt Dr Phil skulle ha sagt =)

Nu är det snart helg iaf, hoppas att det häner nåt kul då. Plus att jag vill bli pigg så jag kan gå till skolan på måndag.

NU ska jag kolla om det är nåt på dumburken att se, plus att kolla upp vilka klappar som är oköpta.

Sköt om er

Vera

Det ÄR svårt att ringa en vän när allt känns åt helvete. Bara du vet att vännen finns när du vill prata så vet nog vännen att den får finnas till när du orkar prata. Och viktigast av allt, du är inte din sjukdom, den är bara en del av hela underbara paketet som är du! Kraaaaaaaam

Skriv en kommentar