Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Funderingar

Nu går dottern in i vecka 15, gud vad tiden går fort. Än har vi inte löst boendesituationen och allr tunt det. Pratat med soc för att boka in ett möte men hon skulle återkomma på måndag. Hoppas vi slipper bråka allt för mycket.

Förstår om A vill bo hemma första tiden men det funkar ju inte. Vi bor ju redan så trångt och ingen får sin egen space nu som det är. Det optimala är ju att dom skulle få sig ett eget litet krypin. Det löser sig nog med tiden, hoppas jag.

Imorgon ska jag nog ringa skolan och kolla om det finns tillgång till några klasslistor, då kanske man redan nu kan ringa och prata med nån som redan pendlar. Då slipper man åka buss. Naturligtvis får dom ju en slant för besväret. Ochh exet blir jag inte kolk på, kanske därför jag inte lever med den människan idag. Är bara höftskynket och köttbiten som fattas. Han tycker jag ska skippa skolan för att vara hemma med min dotter på heltid när hom får barn. Vill varken hon eller jag. Hans egna argument varför han inte kan "finnas till" är för att man måste jobba. Måste vara tråkigt och jobbigt att vara så bitter.

Vart inte så roligt inlägg, men måste ju finnas såna oxå.

Guds frid och puss i stjärten ;-)

Skriv en kommentar